In het geval dat het gesprek met ons voor u onbevredigend is of dat u dit om bepaalde redenen niet wilt of kunt voeren, kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de KNMT, het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP).
Bij een schriftelijke klacht vermeldt u op het klachtenformulier:
Klik hier voor Tandheelkundig Informatie Punt
Als uw klacht officieel door de klachtencommissie in behandeling wordt genomen, stelt deze een onderzoek in naar de gebeurtenissen waarop uw klacht betrekking heeft. Het kan voorkomen dat de klachtencommissie u uitnodigt om de klacht mondeling toe te lichten.
Op basis van de bevindingen uit het onderzoek vormt de klachtencommissie zich een oordeel over de gegrondheid van uw klacht. Dit oordeel wordt onderbouwd en schriftelijk aan u, de beklaagde en de betrokken directie toegezonden.
Paro Praktijk Utrecht viert dit jaar zijn 30-jarig jubileum. Al 30 jaar is onze praktijk toonaangevend in de parodontologie. Wat hebben we bereikt sinds de oprichting in 1989 en hoe zien wij de toekomst tegemoet?
De behandeling van parodontale problemen betreft het steunweefsel van uw tanden en kiezen. Dit vergt veel tijd van uw eigen tandarts. Daarom kunt u door uw tandarts naar ons worden doorverwezen.
"We streven continu naar beter. Betere zorg, betere communicatie, betere instrumenten en methodieken en nog meer kennis over de behandeling en professie."
Afspraak maken of
meer informatie:
T 030 287 05 60
balie@paropraktijk.nl
Bezoekadres:
Livingstonelaan 466
3526 JB UTRECHT
© 2000 paro•praktijk•utrecht • Algemene voorwaarden • Disclaimer • Privacyverklaring
© 2000 - 2024 Paropraktijk | / realisatie: Arjen IJff & De Goudse Wolf