In het geval dat het gesprek met ons voor u onbevredigend is of dat u dit om bepaalde redenen niet wilt of kunt voeren, kunt u advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) middels een online formulier. Klik hier voor het Tandheelkundig Informatie Punt. Een schriftelijke klacht indienen kan via de KNMT Klachtenservice.
Als u een klacht indient bij de KNMT Klachtenservice dan gaat een klachtenfunctionaris bemiddelen om tot een goede oplossing te komen. De inzet van een klachtenfunctionaris is gratis. U kunt u klacht indienen via het klachtenformulier, klik hier voor het klachtenformulier.
Paro Praktijk Utrecht viert dit jaar zijn 30-jarig jubileum. Al 30 jaar is onze praktijk toonaangevend in de parodontologie. Wat hebben we bereikt sinds de oprichting in 1989 en hoe zien wij de toekomst tegemoet?
De behandeling van parodontale problemen betreft het steunweefsel van uw tanden en kiezen. Dit vergt veel tijd van uw eigen tandarts. Daarom kunt u door uw tandarts naar ons worden doorverwezen.
"We streven continu naar beter. Betere zorg, betere communicatie, betere instrumenten en methodieken en nog meer kennis over de behandeling en professie."
Afspraak maken of
meer informatie:
T 030 287 05 60
balie@paropraktijk.nl
Bezoekadres:
Livingstonelaan 466
3526 JB UTRECHT
© 2000 paro•praktijk•utrecht • Algemene voorwaarden • Disclaimer • Privacyverklaring
© 2000 - 2025 Paropraktijk | / realisatie: Arjen IJff & De Goudse Wolf